Czujny Czujny
676
BLOG

"Psychicznie chore" media

Czujny Czujny Polityka Obserwuj notkę 14

Przeczytałem dziś w portalu wp.pl publikację zamieszczoną na pierwszej stronie. Dotyczyła wywiadu jakiego udzieliła pani Marta Kaczyńska tygodnikowi „Uważam Rze”. Komentarz pana Poncyljusza „Aż się nie chce komentować takich bredni Marty Kaczyńskiej, której zdrowie psychiczne najwyraźniej szwankuje - powiedział "Super Expressowi" Paweł Poncyljusz z PJN”.

Mnie z kolei nie chce się komentować słów w/w pana. Bo cóż tu komentować.

Ale nie to jest istotą tego wpisu. Zostałem znokautowany wpisami internautów, anonimowych oczywiście. Poniżej szybka próbka tego co zobaczyłem :

 

Nick: ~Darek
....nie od dzis , nic nowego, w rodzinie nie ginie. kolejna jebnieta baba

 

Nick: ~młody
Za jakie winy zesłałeś na tą ziemię takie szmacisko....?

 

Nick: ~andyz
Biedna wstretna baba

 

Nick: prześmiewca6
Skoro anorektyczna Martusia chce by tatuś był wielbiony przez wszystkich polaków , to wszystcy polacy mają do niego prawo jako "ojca narodu". Jak by Martusia lepiej się odrzywiała to i rozumek by nie szwankował.

 

Nick: ~śMigalski
Wygląda na to,że wszyscy noszący nazwisko Kaczyńscy to mściwe,zawistne człekokształtne osobniki.

 

Nick: ZAGOŃCZYK
A to ludzie dopiero teraz dostrzegli ze z ta rodzinka jest cos nie tak ??? FIXUM DYRDUM ....na całego

 

Nick: ~irena
Lecz się kobieto razem ze stryjem na nogi bo na głowę już nie ten czas.Jesteś tak samo zakłamana jak cały PIS

 

Nick: ~Henio z Gdańska
rozwija się schizofrenia paranoidalna połączona z manią wielkości... Jest to choroba dziedziczna, a więc nic dziwnego, że córeczka cierpi na to samo co tata i stryj.

 

Nick: ~janek
cala rodzina jest zakompleksiona z powodu swoich brakow intelektualnych , że nie powiem
umyslowych . tych ludzi powinno sie izolowac od spoleczenstwa bo przypominaja lata dwudzieste i trzydzieste poprzedniego wieku.

 

Nick: ~blackman666
Następna durna wypowiedź rodziny kaczyńskich. Weź wuja do lekarza, może jeszcze nie jest dla was za późno.

 

Nick: ~k b51
moim zdaniem nie tylko jej wypowiedzi o tym swiadcza ale i jej wyraz twarzy jak i stryja
oraz jej kochanego tatusia leszka.

 

Nick: sprawiedliwy7
to choroba wszyscy kaczkowie chorują na głowę

 


Nick: ~kraken
Dlaczego,kiedy patrze na jej fizys przychodzi mi na mysl
SZCZUR???A poza tym-o jakim dziedzictwie ta pinda majaczy???

 


Nick: ~Dana
zdecydowanie ma cos z glową
Kaczynscy powinni sie leczyc. jej mąż juz zaczyna tez bredzic

 

 

To tyle na szybko. I żeby sprawa była jasna dla wszystkich. Nie jest moją rolą ani intencją pokazywanie, że jakaś strona jest ok. a druga be. Zeszmacenie, zwulgaryzowanie języka po każdej stronie czy politycznej czy ogólnoludzkiej osiągnęło już takie rozmiary, że dalsze przyzwalanie na to doprowadzi do obłędnych skutków…

Przypominam, że istnieją przepisy zabraniające pod groźbą kary takich zachowań :

Kodeks karny

Art. 212. § 1. Kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną nie mającą osobowości prawnej o takie postępowanie lub właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności,
podlega grzywnie, karze ograniczenia albo pozbawienia wolności do roku.
§ 2. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w § 1 za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.

 

Jeśli wpuszczę na klatkę schodową złodzieja a na dodatek pootwieram mu drzwi do mieszkań sąsiadów po czym pójdę do swojego mieszkania oglądać mecz w TV to będę sądzony za współudział. Jeśli więc administratorzy i moderatorzy portali internetowych i innych elektronicznych nośników dają zezwolenie i akceptują takie ( podlegające karze ! ) działania to są współwinni naruszenia przepisów kodeksu karnego. Dotyczy to wszystkich , podkreślam wszystkich elektronicznych mediów , również nad czym ubolewam salonu24.

Wiem o inicjatywie Prawa i Sprawiedliwości dotyczącej monitoringu Internetu celem zapobieżenia możliwości takich m.in. wpisów. Jak znam życie to projekt albo utknie albo przepadnie w głosowaniu albo będzie się „formalizował” latami. Jest mi zupełnie obojętne czy taka inicjatywa jest PiS, PO, SLD, PSL czy kogo tam jeszcze. Obojętnie kto ją zaproponuje ma moje pełne poparcie. Tyle, że moja cierpliwość się już skończyła. Zwłaszcza, że te wpisy pod w/w artykułem w wp.pl to jeszcze bułka z masłem w stosunku do komentarzy, które można znaleźć pod innymi artykułami.

Mam zamiar złożyć pozew przeciwko wp.pl ( nie jestem w stanie zrobić tego w stosunku do wszystkich mediów i publikatorów internetowych ) o naruszenie przywołanych przeze mnie artykułów KK. Jakiś początek musi w końcu nastąpić ! Nie jestem prawnikiem więc potrzebuję pomocy w przygotowaniu pozwu i dalszym poprowadzeniu powyższego. Może w salonie znajdzie się ktoś chętny z kim mógłbym podjąć ten temat ?

Pozdrawiam

 

Czujny
O mnie Czujny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka